08 серпня 2013

Я - читач. Історія читання і спеціальний вебінар

 Історія читання

Успішна людина читає одну книгу в тиждень. Десь я вичитала цю фразу, чи у Генрі Форда, чи у Трампа, чи у Брайана Трейсі...

Звичайно, я люблю читати, але коли над душею не стоїть вчитель та не вимагає "до п'ятниці" прочитати до кінця - то і я ніколи не рахувала темпи свого читання. Тим більше, не підраховувала кількість книг, прочитаних за рік.



В один прекрасний момент, я вирішила це проконтролювати і виявилося, що чиати одну книжку в тиждень - не так просто.
Ні, ну якщо книга має всього 50 сторінок, то просто.
А якщо 300 сторінок - зовсім не просто.

Як контролювати


Я стала вести, як в першому класі, щоденник читача. Записувала кількість сторінок, прочитаних за день. Це дуже стимулювало. Я стала читати кожного дня, аж поки...
Поки не почала дуже багато їздити.

Тоді я стикнулася з неочікуваною складністю, майже непереборною перешкодою. Виявилося, що в машині чи в автобусі, я читати не можу. Не витримує мій вестибулярний апарат і мене сильно закачує.

Я стала шукати вихід, бо задача (1 книга в тиждень) залишається, а в дорозі гається стільки корисного часу.
І вихід був знайдений дуже швидко: аудіоформат.
Я стала шукати книжки в аудіоформаті та купляти їх і переписувати їх в смартфон (мобілку). Тепер я могла витримати в дорозі будь-який час і виконувати свій план читання!

Де я читаю?


В маршрутці на роботу (замість слухати бабок чи сварки), я слухаю аудіокнижки. В потягу - читаю електронні книжки на своєму планшеті чи в нетбуку.

В пам'ять комп'ютеру чи смартфону поміщається чимало книжок. І в дорозі я можу вибрати що саме читати: якщо обстановка та втома дозволяє - читаю серйозну, професійну літературу. Якщо ні - художню чи переглядаю "глянцеві" журнали чи енциклопедії (в електронному вигляді).

З тих пір, як відкрила для себе світ електронних книжок - я їх полюбила за зручність і любов до мене. Адже я вожу із собою цілу бібліотеку, а не одну книгу і можу вибрати книжку під обстановку, мою втомленість та настрій. І місця вони не займають взагалі, бо комп'ютер все одно із собою береш, а книга - це завжди додаткова вага.

Я поділюся з усіма своїм досвідом!


9 серпня о 20-00
я поділюся всіма тонкощами читача на спеціальному вебінарі для членів Елітного Цифрового Клубу Вчителів "Я - читач"

В програмі:
1. Які бувають електронні книжки (приклади)
2. На чому читати всі ці книжки?  Програми для читання на різних пристроях.
3. Як читати аудіокижки?
4. Як створити аудіокнижку?
5. Сюрприз для присутніх: набір книжок для учнів і вчителів (виключно для присутніх)



Приєднатися до клубу та подивіться розклад  тематику зустрічей можна тут:

Елітний клуб вчителів.

Немає коментарів: