22 вересня 2014

Вчитель математики про Блог вчителя математики



Мій шлях до блогу


Мій шлях до створення власного сайту, а згодом, і блогу розпочався не так давно і водночас давно.
Коли я запитую себе, що було збуджуючим фактором для руху моєї професійної діяльності в даному напрямку, то розумію, що це – діти, мої учні,
і також моя допитливість та зацікавленість в усьому новому, і не лише в навчальному процесі, але й в нашому житті загалом.

Адже сьогодні я чітко усвідомлюю, що ми живемо в інформаційному суспільстві, в суспільстві знань,  і подальше життя, в тому числі, і навчання в школі неможливе без щоденного використання інформаційних технологій. Я спостерігала за дітьми на уроках, своїм класом, за їх інтересами, і зрозуміла, що коли я хочу їх навчати і вміти зацікавити у своєму предметі, я повинна розвиватися не лише як вчитель математики, але й розпочати власне навчання в сфері інформаційних технологій.

Першим моїм кроком до створення власного сайту стало навчання в Харківському політехнічному інституті на дистанційному курсі. Згодом, чим більше я навчалася, тим більше мене захоплювала ідея створення власного сайту та блогу. Беручи участь у проекті «Відкритий світ», я отримала змогу створити власний сайт на безкоштовній основі. З цього моменту я почала серйозну роботу над моїм майбутнім сайтом.

Продовжуючи свій розвиток в сфері ІТ-технологій одного разу я натрапила на сайт Дистанційної Академії  Elnik. Навчаючись в Академії ,зрозуміла необхідність створення власного блогу, адже саме блоги дають прекрасну можливість ділитися власними знаннями  з учнями через використання віртуального простору.
І зараз я постійно відвідую всі зустрічі в Клубі Elnik де спілкуюся із колегами та навчаюся новому.

Зараз я маю і власний сайт, і власний блог, котрі активно використовую в навчальному процесі. І як ніколи усвідомлюю, що я на вірному шляху, коли бачу зацікавленість та активність моїх учнів, а ще більше, як мої чотирьохрічна до двохрічна онучки знають вже про ІТ-технології більше, ніж я декілька років тому. 

Олександра Гартфіль. Вчитель математики. Київська область.

Немає коментарів: