06 серпня 2013

Про комп'ютер та завучів (діалог)

Сьогодні мала таку розмову із заступником директора однієї київської школи:

- Я складаю розклад своєї школи вже 4 роки. Це завжди важко. І я знаю, що жоден комп'ютер не справиться з такими вимогами наших вчителів. Що мені порадите?

- які особливі вимоги є у Ваших вчителів,
яких немає в інших школах?

- їх просто дуже багато! Тій не треба ставити перші уроки, той сумісник, у того мало годин, а у мене ще багато поділів, а кабінетів не вистачає.
І ще одна вчителька може працювати тільки на 1 поверсі, там обмежена кількість кабінетів, бо там початкова школа.

- такі вимоги є і в інших школах, Ваша школа - не унікальна.
Коли я відпрацьовувала програму, я за один навчальний рік власноруч склала більше 100 розкладів для більше 100 шкіл Києва. Це різні школи: від 12 до 42 класів; від 28 до 125 вчителів; від 300 до 1500 учнів.
По кожній новій вимозі були додані можливості програми.
Повірте. всі ці складнощі там були.

- тоді розкажіть мені можливості програми.
- я розкажу Вам можливості, а Ви скажете: які ще вимоги є у Вас, які програма не враховує.

Я розказала можливості програми, коротко, в двох словах:
послухайте запис



Після цього у колеги не залишилося запитань.
А у Вас, шановні колеги? Напишіть в коментарі

P.S. Не встигаєте послухати? Скачайте файл та послухайте в мобільному по дорозі:
скачать


Безкоштовний Вебінар для завучів
"Завуч! Припиніть себе катувати!"

 складання шкільного розкладу
 7 серпня, о 20-00


В програмі:
1. Причини використовувати комп'ютер для складання розкладу
2. Чи може комп'ютер задовольнити всі вимоги до розкладу і скласти розклад?
3. Як навчитися складати розклад?
4. Варіанти отримання програми складання розкладу? (від 248 грн.)

На вебінарі познайомимося із технологією складання розкладу взагалі та за допомогою комп'ютеру зокрема.


Записатися  можна тут





 

Немає коментарів: