16 листопада 2013

Тренінг Блоґ вчителя закінчується

В тренінгу беруть участь нові блоґери - вчителі


Протягом двох тижнів ми опановували нехитру, але не просту справу - створення блоґу вчителя.
Технічні та методично-педагогічні питання створення блогу вчителя були ретельно розглянуті і всі учасники створили свої власні блоґи.


Дехто з вчителів створив декілька блоґів: блог вчителя-предметника, блог класного керівника, блог гуртку...

Навички написання постів


В програмі тренінгу "Блоґ вчителя" заплановано вироблення навичок написання постів в блоґ швидко та якісно. Це дозволило учасникам вже, фактично, за тиждень, наповнити свої блоґи до повноцінних Інтернет-ресурсів.

Одна вчителька створила відеопрезентацію (навчилися в Елітному Клубі ) та відразу, на наступний день, прямо на уроці дала учням посилання на блоґ, де був відеоролік і тест.
 Учням дуже сподобалося таке домашнє завдання.

  Доступ до тренінгу Блоґ вчителя буде знов відкритий з 1 грудня 2013

5 коментарів:

Олена Захарова сказав...

Тренинг был наполненным и очень полезным. Я многому научилась и получила отличный стимул к совершенствованию. Спасибо Вам огромное!

ukr_26 сказав...

Дякую всім!

Поліна Вишневська сказав...

Можу сказати, що моя мрія збулась: я дуже хотіла навчитись створювати блоги у професіоналів, таких як Олена Єльнікова та Тетяна Окружна. Дякую Вам за надану допомогу, за теплу атмосферу, яка панувала впродовж всього навчання. Назвжди запам’ятається не тільки те, чого Ви навчали, але й те, як Ви вправно це робили.

Olena сказав...

Дякую!
Я впервнена, що наша нова спільнота блоґерів - вчителів розростатиметься
Дякую Вам за чудові блоґи!

Unknown сказав...

Мені теж тренінг дуже сподобався! Чудові викладачі. Приємне спілкування. Але я не отримав запрошення на останнє заняття! Сумно.