07 вересня 2014

Історія про те, що є головним у лідера. Стівен Кові про лідерство


Історія

 В п'єсі  "Людина на всі часи" є такий песонаж - Річард Річ (A man for All Seasons).
Річард, будучи в захваті від чесності та цілісності особистості Томаса Мора, проситься до нього в службу.
- Візьми мене до себе - просить він
-Ні - різко відповідає Мор

- Візьми мене - повторює прохання Річ та знов отримує категоричну відмову. Тоді Річ дає таку обіцянку:
- Я буду завжди вірним тобі!
Сер Томас, знаючи, що Річард Річ - не господар свого слова,  відповів:
- Річарде, до сьогодні ти жодного разу не відповідав за свої слова. Ти можеш зараз присягати мені у вірності, але варто змінитися обставинам, варто тебе підкупити або натиснути, тобою стануть правити амбіції та пиха, отже, ти не зможеш бути вірним мені.

Передбачувана Томасом Мором зрада відбулася в ту ж ніч. Річард Річ  зрадив його.

Ключова риса лідера

Ключ до особистісного зростання - навчитися брати на себе відповідальність та виконувати їх. Це іноді потребує самозречення, заради виконання обов'язків, що взяті на себе (навіть добровільно).

Джон Генрі Ньюмен
"Один таємний акт самозречення, відмова від власного відмова від власного бажання в ім'я обов'язку - вартує значно дорожче всіх правильних думок, теплих почуттів, палких молитов, якими тішать себе пустопорожні люди."

Стерлінг
"Найгірший вчитель, який вчить самозреченню заради обов'язку - краще за всіх найкращих вчителів, які вчать чому завгодно, але тільки не цьому"

Стівен Кові    Лідерство, засноване на принципах

Немає коментарів: