14 червня 2013

Практика створення та використання ментальної карти

Інтелект-карти. 13+ способів використання. Фото-приклади. Частина перша, з трьох

Частина друга:  Інтелект-карти.  8-15 спосіб використання. Фото-приклади

Частина третя. Як це роблю я.  Практичне творення та використання.

Я використовую ментальні карти вже давно.
Почала з електронних редакторів, ще тоді, коли інтернет-сервісів для цього ще не було. На сьогодні я знаю вже не менше 18 таких безкоштовних та платних сервісів.
Можна створювати карти на любий смак та уподобання.

Однак, я дішла до висновку, що карту краще малювати вручну. Фломастерами та кольоровими олівцями. Маю таку карту на кожен захід (вебінар, семінар, Флешмоб, курс, тренінг, міні-тренінг).Іноді я викладаю ці карти, але частіше - не викладаю.

Саме тому, що я роблю їх вручну. Тільки потім (в разі необхідності) я її переношу на електронний формат в програмі. якою користуюся вже багато років.

Приклад:

Ментальна карта "15 способів використання інтелект-карт". Це карта тих двох попередніх статей (стаття 1, стаття 2) .  Власне - число карт - 15 - виникло вже після складання всієї карти. Спочатку карт (з голови) - було всього 12. Під час складання карти, власне, і визначилося ще 3 карти.

Карту складаю звичайно 2-3 кольорами фломастерів, іноді розфарбовую олівцями.
Примітки та ссилки пишу ручкою.







Електронний варіант цієї карти тут


Немає коментарів: